loading...
پالی گراف|بزرگترین سایت رزبلاگی دنیا!!
admin بازدید : 561 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (12)

نویسنده سایت دانلود ها

با عرض سلام

دوستان ما

میتونن نویسنده سایت ما بشن یعنی مطالب در سایت ما قرار بدن

فقط به یه نفر نیازه

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سجاد در تاریخ 1393/03/23 و 17:33 دقیقه ارسال شده است

یادت نره من بهت پول نمیدم و پایا پای من پست می ذارم تو هم میذاری
رمز و نام کاربری من رو بده

این نظر توسط ایرج در تاریخ 1393/03/11 و 17:48 دقیقه ارسال شده است

پس چرا حالا که زیر مجموعه شدم بازدید ندارم ؟؟؟

این نظر توسط ایرج در تاریخ 1393/03/10 و 20:07 دقیقه ارسال شده است

چرا جواب نمی دی تو رو خدا یه کاری کن من زیر مجموعه شم هر چی به دانلود ها پیام می دم جواب نمی دن اگه میتونی خودت یه جوری منو زیر مجموعه کن

این نظر توسط ایرج در تاریخ 1393/03/10 و 19:53 دقیقه ارسال شده است

ایمیل ارسال نشد اگه میشه تو وبم پیام بده

این نظر توسط ایرج در تاریخ 1393/03/10 و 17:32 دقیقه ارسال شده است

چرا جواب نمی دی
پاسخ : جواب دادم

این نظر توسط ایرج در تاریخ 1393/03/10 و 16:09 دقیقه ارسال شده است

می خوام نویسنده شم راستی می تونی یه کاری منی زیر مجموعه رسمی وبسایت دانلودها بشم ؟؟؟
پاسخ : خیر خودت باید به دانلودها بگی که می خوای زیر مجموعه بشی

باید به این ایمیل قضیه زیر مجموعه شدن خودتو بگی

اینم ایمیل:downloadha.help@gmail.com

این نظر توسط سجاد در تاریخ 1393/03/08 و 15:11 دقیقه ارسال شده است

من میخوام نویسندت بشم اما از اول ماه شروع میکنم و اینکه از ماه اولم حقوق میخوام چون کارم رو تو وب خودم میتونی ببینی اینو میگم یه چیزایی هم بهت یاد میدم که بتونی وبت رو معروف کنی از اندروید کده ملی دانلود پاپ موزیک و دانلود ها می ذارم خواستی بهم بگو
پاسخ : ببخشید من تو سایت شما گفتم می خوام نویسنده شم
در ضمن دیگه نویسنده نمی پذیرم چون رزبلاگ بهم اخطار داد تا فردا این پست رو حذف کنم
پاسخ : راستی قرار بود نویسنده شما بشم قبول میکنید؟

این نظر توسط ehsan3 در تاریخ 1393/03/03 و 23:39 دقیقه ارسال شده است

توی وبم پستای منو میبینی بعضی از کارها که کوپین بعضیام اختصاصین .اگه بخوام بنویسم فرقی نداره با پستای کپیم .
سایت تو ام ک همش کپی پس کار یکم راحت تره . اگه با پیشنهاد اولت موافقی من پست میزارم اگه نه ک هیچی .
این پست ثابتت رو همش تعغیر نده اول روش فکر کن بد بده بیرون شکلک
پاسخ : اقا احسان من واقعا باید از خوب بودن کارت مطمئن بشم
لطفا قبول کن قول میدم که اخر ماه دوم پانزده هزار تومان بهت بدم
پاسخ : پست ها هم باید از سایت های اندروید کده و اندرویدها باشن
پاسخ : خیلی خوب قبول ولى دست مزد اول که پنج هزار تومان هست رو نمیدم آخر ماه پانزده هزار تومان میدم خوبه؟

این نظر توسط احسان در تاریخ 1393/03/03 و 20:25 دقیقه ارسال شده است

شما اینو گفتید :
5.شما اگه کارتون رو درست انجام بدید به ضورت هفتگی بهتون 10 هزار تومان تغلق میگیره ولی باید حساب بانکی داشته باشید و به ایمیل من اطلاعات بانک رو بدید تا پول واریز بشه.
بعد میای میگی :
باید یه ماه کار کنی اگه خوب کر کردی از ماه بعدش بهت ده هزار تومان ماهی تعلق میگیره
ممنون از انتخاب شما
((تیم دانلودها))
نه دمت گرم از پیشنهادت ممنونم شکلکشکلکشکلکشکلک
مسخره میکنیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نه داداش من باید بدونم تو درست کارتو میکنی یا نه باید بدونم تا الکی برا هیچی بهت پول ندم

این نظر توسط احسان در تاریخ 1393/03/02 و 12:00 دقیقه ارسال شده است

سلام


میتونم روزی سه پست بزارم چون دوتا وب دیگه هم باید پست بزارم میتونی بیای وبم چندتا پست اولو ببینی اگه خوب بود بهم بگو شروع کنم .
پاسخ : وبسایتت خوبه ولی پست ها رو از سایت اندروید کده باید بزاری(androidkade.com)
پاسخ : پست هم روزی بیش تر از 5 تا نشه هرچی شد بشه


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
سلام به پالی گراف خوش اومدی دوست عزیز اینجا میتونی مطالبی نظیر: قالب رزبلاگ,ابزار وبمستر,گرافیک تحت وب,اموزش کد نویسی رو پیدا کنی راستی یه اموزشگاه هم توی موضوعات داریم و برای دیدن مطالب به اخر صفحه برید برید و لذت ببرید :D
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 680
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 150
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 916
  • بازدید ماه : 916
  • بازدید سال : 38,223
  • بازدید کلی : 244,837
  • کدهای اختصاصی
    Chata.ir ارائه دهنده سروریس چت رایگان